•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The End of Journalism- Version 2.0

Industry, Technology and Politics

Livre broché | Anglais | Peter Lang Ltd. | n° 40
37,95 €
+ 75 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book brings together the work of British, American and Australian scholars and practitioners in a substantially new edition of this popular collection. It examines the practices of reportage in an era of social networking and online news, an age of altered audience expectations in which the biggest tabloid scandal is the conduct of the tabloid press itself. It debates notions of subjectivity and objectivity in journalism today, explores how new technologies have mobilized professional and aspiring journalists alike, examines the practices and impacts of citizen journalism and user-generated content, investigates the political and cultural value of populist news and interrogates how radical ongoing developments in political, economic, professional, institutional and technological conditions are continuing to change the nature of the news industry in the second decade of the twenty-first century.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
250
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 40

Caractéristiques

EAN:
9781906165482
Date de parution :
05-05-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
147 mm x 211 mm
Poids :
317 g

Les avis