Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. The Experience of Student Engagement in High School Classrooms

The Experience of Student Engagement in High School Classrooms

Influences and Effects on Long-Term Outcomes

David J Shernoff
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This study investigates the experience of student engagement in high school classrooms - both the influences on engagement as well as the short-term and long-term educational outcomes resulting from engagement. The experiences of 526 tenth and twelfth grade students enrolled in 13 U.S. high schools during the 1990s were examined. Data were gathered using the Experience Sampling Method (ESM) and student interviews. Students reported higher engagement during individual and group work than while listening to the teacher lecture, watching a video, or taking a test - and also during their non-academic classes such as art, computer science and vocational education compared to their traditional academic classes. Engagement also predicted long-term continuing motivation and college performance. Over all, results suggested that activities and classrooms that combined academic intensity with features that provoke a positive emotional response are more likely to engage students the short term and the long term.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783838322193
Date de parution :
09-06-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
358 g

Les avis