Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The First Year of Teaching

Classroom Research to Increase Student Learning

Livre relié | Anglais | Practitioner Inquiry
90,95 €
+ 181 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

For first-year teachers entering the nation's urban schools, the task of establishing a strong and successful practice is often extremely challenging. In this compelling look at first-year teachers' practice in urban schools, editors Jabari Mahiri and Sarah Warshauer Freedman demonstrate how a program of systematic classroom research by teachers themselves enables them to effectively target instruction and improve their own practice. This book organizes teachers' research into three broad areas, corresponding to issues new teachers identified as the most challenging:

  • Crafting Curriculum--how to engage students in learning curricular content, develop their abilities to meet standards, and prepare them for college or careers.
  • Complicating Culture--how to build on the different languages and cultures found in contemporary schools.
  • Conceptualizing Control--how to manage a classroom of 30 or more teenagers and create a climate where learning can take place.

The First Year of Teaching offers an array of classroom scenarios that will spark in-depth discussions in teacher preparation classes and professional development workshops, particularly in the context of problem-based, problem-posing pedagogies.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780807755648
Date de parution :
20-06-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 229 mm
Poids :
521 g

Les avis