En raison d'une grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de la grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Pdma Handbook of New Product Development

KB Kahn
Livre relié | Anglais
159,45 €
+ 318 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

New Product Development is one of the most important challenges facing organizations today.

The Product Development and Management Association (PDMA) Handbook of New Product

Development 3rd Edition provides an exceptional review of cutting edge topics for both new and

experienced product development leaders. It offers a comprehensive and updated guide to the

practices, processes and tools critical to achieving and sustaining new product/service development

success in today's world, delivering valuable information about the fundamentals as well as emerging

practices such as venturing, virtual product development and the use of social media in NPD.

As the premier global advocate for professionals and organizations working in the fields of new

product/service development, PDMA has assembled in the Handbook unique content on the

critical aspects of product development success including its 2012 Best Practices Research, Lessons

Learned from its Outstanding Corporate Innovator Award Winners and keys to success from

organizations with proven innovation track records.

The 3rd Edition is an essential reference for anyone with responsibility for product development

activities, from novices looking for fundamentals to experts seeking insights on emerging concepts,

and is relevant for all functions and all product/service industries.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
504
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780470648209
Date de parution :
26-12-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
163 mm x 239 mm
Poids :
793 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.