•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Professional Edge

Competencies in Public Service

James S Bowman, Jonathan P West, Margo Berman, Montgomery Van Wart
Livre relié | Anglais
283,95 €
+ 567 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The new context and character of public service - shifting values, entrepreneurship, information technology, multi-sector careers - require enhanced technical, ethical, and leadership skills. This concise and readable work describes what it means to be a consummate professional public servant. It sets standards for everyone who conducts the public's business and links them with performance management, human resource administration, and information technology skills. The authors identify the ethical foundations of public service and how to integrate them in practice. They also address individual leadership, what it means, and how it is based on a foundation of technical and ethical skills. Filled with original illustrative examples and case studies from government, the non-profit sector, and business, The Professional Edge is an ideal supplement for any introductory course in Public Administration or Ethics in the Public Service.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780765611451
Date de parution :
31-03-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 230 mm
Poids :
381 g

Les avis