Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Public Relations Strategic Toolkit

An Essential Guide to Successful Public Relations Practice

Alison Theaker, Heather Yaxley
Livre broché | Anglais
80,95 €
+ 161 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Public Relations Strategic Toolkit presents guidance to instruct and educate students and professionals of public relations and corporate communications. Alison Theaker and Heather Yaxley cover every aspect of critical practice, including definitions of public relations, key theoretical concepts and both original and established methodological approaches. Case studies and interviews are featured to provide real-world context and advice for professional development. The new edition is fully revised with brand new case studies and updated content which reflect significant developments in theory and contemporary practice. It puts particular emphasis on the use of technology (including automation) and social media in current public relations planning, corporate communications and stakeholder engagement.

The book is divided into four parts; covering the profession, public relations planning, corporate communication and stakeholder engagement. Features include:

  • definitions of key terms
  • contemporary case studies
  • interviews with practitioners
  • handy checklists
  • practical activities and assignments.

By combining theory and practice, with an invaluable insight from experts in the field, this guide will introduce readers to all the professional skills needed for a career in public relations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
418
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138678675
Date de parution :
13-12-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
698 g

Les avis