Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Right Sensory Mix

Targeting Consumer Product Development Scientifically

Diana Derval
Livre broché | Anglais
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Berry-AMA Book Prize FINALIST 2011!

"The Right Sensory Mix" is one of the four best marketing books in 2011 according to the American Marketing Association Foundation.

The Berry-AMA Book Prize is awarded annually be the Foundation (AMAF) and recognizes books whose innovative ideas have had significant impact on marketing and related fields. For additional information about the Berry-AMA Book Prize, visit Berry-AMA Book Prize.

Why do some people drink black coffee and others stick to tea?

Why do some people prefer competitors' products?

Why do we sell less in this country?

Many companies fail to acknowledge and analyze disparities observed among customers and simply put them down to culture or emotion. New neuroendocrinological research proves that consumers are rational: They just have a different biological perception of the same stimulus! Their preferences, behavior, and decisions are strongly influenced by the hundreds of millions of sensors monitoring their body and brain. People with more taste buds are for example sensitive to bitterness and are more likely to drink their coffee with sugar or milk, or to drink tea.

After reading the book, managers will be able to:

- Understand and predict consumers' behavior and preferences

- Design the right sensory mix (color, shape, taste, smell, texture, and sound) for each product

- Fine-tune their positioning and product range for every local market

- Systematically increase their innovation hit rate

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
146
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783642423895
Date de parution :
14-10-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
235 g

Les avis