Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Sea We Swim in

How Stories Work in a Data-Driven World

Frank Rose
Livre relié | Anglais
33,95 €
+ 67 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In The Sea We Swim In, Frank Rose leads us to a new understanding of stories and their role in our lives. For decades, experts from many fields--psychologists, economists, advertising and marketing executives--failed to register the power of narrative. Scientists thought stories were frivolous. Economists were knee-deep in theory. Marketers just wanted to cut to the sales pitch. Yet stories, not reasoning, are the key to persuasion.

Whether we're aware of it or not, stories determine how we view the world and our place in it. That means the tools of professional storytellers--character, world, detail, voice--can unlock a way of thinking that's ideal for an age in which we don't passively consume media but actively participate in it. Building on insights from cognitive psychology and neuroscience, Rose shows us how to see the world in narrative terms, not as a thesis to be argued or a pitch to be made but as a story to be told.

Leading brands and top entertainment professionals already understand the vast potential of storytelling. From Warby Parker to Mailchimp to The Walking Dead, Rose explains how they use stories to establish their identity and turn ordinary people into fans--and how you can do the same.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781324003137
Date de parution :
29-06-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
145 mm x 218 mm
Poids :
453 g

Les avis