•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Seven Principles of Wom and Buzz Marketing

Crossing the Tipping Point

Panos Mourdoukoutas, George J Siomkos
Livre broché | Anglais
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers!

The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools - seven simple steps - to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:

Begin with the consumers

Be innovative

Target the right group

Create the right message

Find the right environment

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
104
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783642425172
Date de parution :
12-10-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
176 g

Les avis