Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Sitcom

Brett Mills
Livre relié | Anglais | TV Genres
118,95 €
+ 237 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Even though sitcom has been a consistent staple of broadcasting the world over, rigorous academic work on it as a genre remains limited. This book examines sitcom as an industry in terms of production, audiences and texts, drawing on a range of examples and case studies in order to examine the genre's characteristics, social position, and pleasures. In highlighting this long-lasting and popular form of television, it offers insights into genre theory and explores how the comic aim of sitcom forms a central characteristic of the genre.Brett Mills takes a global view of sitcom, examining international examples as well as those produced by the more dominant British and American broadcasting industries, in order to explore the relationships between sitcom, nation, and identity. Sitcoms considered include Extras, My Family, Curb Your Enthusiasm, One Foot in the Grave, Peep Show, Summer Heights High, Popetown, and Friends.Key Features*Draws on original research into the television industry, incorporating interviews with sitcom writers, directors and producers*Includes research on audience responses to sitcom, with reference to offence, pleasure, and social change*Offers detailed textual analyses of a range of programmes, drawing on Humour Theory to explore the ways in which jokes and comic moments work*Outlines the future for sitcom, considering new media developments and the changing relationships between broadcasters and audiences.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
194
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780748637515
Date de parution :
09-09-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
340 g

Les avis