Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Socio-Economic Foundations of Sustainable Business

Managing in the Fourth Industrial Revolution

Richard Pettinger
Livre broché | Anglais
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book brings together key aspects of contemporary organisations with regard to the socio-economic foundations of sustainable business. We are now in the middle of the Fourth Industrial Revolution; an unprecedented development in technology and society, driven by social, political and economic demands. The Fourth Industrial Revolution is affecting business, but also has social consequences, as can be seen in the present and evolving patterns of economic activity. In turn, these consequences influence and create crucial and central issues regarding value, sustainability, security and assurance - aspects required and demanded by all areas of society.

Based on work assessing the US and UK business sectors, including research conducted at the UCL in conjunction with such diverse organisations as the Bank of England, Google, Facebook and the Antwerp Diamond Exchange, this book addresses the key issues and challenges involved in integrating real and virtual environments. In addition, it uses case studies to illustrate the academic theory, blending industry and scholarly literature.

Written by an expert in his field, this book delivers a realistic, practical and academically sound foundation for business, management and organisation studies, while also providing an interdisciplinary view on a transforming society, incorporating technology, IT, economics and sociology.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
130
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030392765
Date de parution :
01-10-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
213 g

Les avis