•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Values Economy

How to Deliver Purpose-Driven Service for Sustained Performance

Alan Williams, Samuel Williams
Livre broché | Anglais
20,95 €
+ 41 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

We live in extraordinary economic times volatile, uncertain, complex and ambiguous. In the service sector, many traditional approaches are no longer relevant and the landscape of brand identity, employee engagement and customer experience is changing. Organizations no longer own their own brand, while customers expectations are increasing. Brands are now co-owned by all stakeholders employees, service partners, local communities, investors and customers.

This book explores the idea that a new values economy is emerging. The successful organizations of tomorrow will establish a shared consensus of values between stakeholders providing transparent communications and inclusivity. It then offers a practical enabling methodology: the SERVICEBRAND approach, combining brand identity, employee engagement and customer experience. The SERVICEBRAND approach will redefine the nature of business: one ecosystem of values-driven service for multiple stakeholders driving sustained organizational performance and authentic business success.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781912555802
Date de parution :
06-07-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
154 mm x 232 mm
Poids :
498 g

Les avis