Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Think Like a UX Researcher

How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

David Travis, Philip Hodgson
Livre relié | Anglais
175,95 €
+ 351 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. You'll discover how to plan and conduct UX research, analyze data, persuade teams to take action on the results and build a career in UX. The book will help you take a more strategic view of product design so you can focus on optimizing the user's experience. UX Researchers, Designers, Project Managers, Scrum Masters, Business Analysts and Marketing Managers will find tools, inspiration and ideas to rejuvenate their thinking, inspire their team and improve their craft.

In this newly revised Second Edition, the authors have added six new essays that look at how UX research methods have changed in the last few years, why remote methods should not be the only tools you use, what to do about difficult test participants, how to improve your survey questions, how to identify user goals when you can't directly observe users and now understanding your own epistemological bias will help you become a more persuasive UX researcher.

Key Features

  • Provides a dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples.
  • Includes thought triggers, exercises and scenarios to test your knowledge of UX research.
  • Features workshop ideas to build a development team's UX maturity.
  • Discusses war stories from seasoned researchers to show you how UX research methods can be tailored to your own organization.
  • Spécifications

    Parties prenantes

    Auteur(s) :
    Editeur:

    Contenu

    Nombre de pages :
    336
    Langue:
    Anglais

    Caractéristiques

    EAN:
    9781032532554
    Date de parution :
    26-07-23
    Format:
    Livre relié
    Format numérique:
    Genaaid
    Dimensions :
    152 mm x 229 mm
    Poids :
    639 g

    Les avis