•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe

Livre relié | Anglais | Political Campaigning and Communication
137,45 €
+ 274 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This edited volume maps the development of the use of political campaigning and marketing techniques in countries of the former Communist Bloc over the last thirty years. Focusing on the shift from propaganda to political marketing, and from manipulation to persuasion, the book consists of a series of case studies of countries in Central Europe, Eastern Europe, the Baltics, and the Balkans that outline the history, development and current state of political marketing in each country. The authors explore political parties and their behaviour ahead of elections, and show the changes in political culture and practices that parties have undergone in order to create more or less successful campaigns.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
426
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030276928
Date de parution :
31-10-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
689 g

Les avis