Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

To Improve the Academy

Resources for Faculty, Instructional, and Organizational Development

Livre broché | Anglais | Jb - Anker | n° 13
54,45 €
+ 108 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

An annual publication of the Professional and Organizational Development (POD) Network in Higher Education, volume 18 of To Improve the Academy is a collection of articles that reflect upon the changing priorities within faculty development. While exploring traditional faculty and instructional development topics, the authors emphasize a movement away from individual service and toward a focus on organizational issues and long-term collaborations. In total, this book serves to reexamine the academy's priorities, values, and vision for the future.

The book is divided into three sections:

  • Section I, Organizational Change in the Academy and in POD: examines the role of multiculturalism in faculty development
  • Section II, Collaboration and Partnerships: describes how programs can be strengthened by involving students and faculty and encouraging collaborative efforts between educational developers and faculty
  • Section III, Examining Assumptions About Teaching and Faculty Development: focuses on the need to integrate teaching, research, and service by examining faculty interactions with students

The articles featured in To Improve the Academy, Volume 18 are designed to challenge readers to think carefully about how and why they work as they do in order to grapple with emerging changes in higher education. The book offers an essential resource for improvement in higher education to faculty and instructional development staff, department chairs, deans, student services staff, chief academic officers, and educational consultants.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 13

Caractéristiques

EAN:
9781882982318
Date de parution :
01-04-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
160 mm x 229 mm
Poids :
439 g

Les avis