Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Tourism Social Media

Transformations in Identity, Community and Culture

Livre relié | Anglais | Tourism Social Science | n° 18
312,95 €
+ 625 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism. The book emphasizes the role of fantasy and imagination in fluid tourism experiences and critically scrutinizes contested concepts pertaining to human interaction in cyberspace, such as equality, anonymity, transparency, democratization, and publicity culture. The chapters summon insights from Media Studies, Actor-Network Theory, Communicative Action and Symbolic Convergence among others, and offer a palette of emerging methods suitable for academic enquiries of virtual worlds. The theoretical grounding, empirical evidences, and interdisciplinary analysis of the anthology expand the actual research agenda and shed light on conceptual tensions and ambiguities in the present literature. As such, Tourism Social Media: Transformations in Identity, Community and Culture contributes to increasing research reflexivity in tourism studies at large.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
250
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 18

Caractéristiques

EAN:
9781781902134
Date de parution :
18-07-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
566 g

Les avis