Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Transformative Marketing

Combining New Age Technologies and Human Insights

V Kumar, Philip Kotler
Livre broché | Anglais | Palgrave Executive Essentials
36,95 €
+ 73 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book gives an indispensable guide to navigating the shift in customer behavior and discovers how to rally their resources, cultivate capabilities, and forge strategies that harness cutting-edge technologies. In today's tech-centric world, customers crave lightning-fast digital experiences and demand instant solutions. In response, firms are changing the way they do business by accelerating the application of new age technologies, revamping processes, building new organizational structures, and innovating new business models.

The authors unveil the secrets of integrating diverse data sources, principles of Marketing 5.0 and employing advanced techniques to unearth profound insights about the customers.

This work is the ticket to the latest in AI, machine learning, drones, and other game-changing technologies. Stay ahead of the curve by learning not just what tech to use, but how, when, and why to deploy it in this digital age.

For the trailblazers with the influence and resources to reshape marketing strategies, this book is the essential read. Executives climbing the corporate ladder will find it a compass, unraveling how new age technologies dance with both traditional and emerging marketing practices. And for MBA students hungry for insights on navigating the digital era's competitive landscape, this book is the treasure trove of tools and real-world cases. Dive in and chart the course in the tech-driven marketing landscape!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
379
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031596360
Date de parution :
22-06-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
576 g

Les avis