•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding and Applying Cognitive Development Theory

New Directions for Student Services, Number 88

Patrick G Love, Ss, Victoria L Guthrie
Livre broché | Anglais | J-B SS Single Issue Student Services | n° 27
32,45 €
+ 64 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Creating learning environments and learning experiences for students is one of the primary purposes of student services. Student services professionals need to have a solid understanding of the cognitive development of college students in order to design activities that will enhance that development. This issue of New Directions for Student Services reviews five theories of the cognitive development of college students and explores the applications of those theories for student affairs practice. The theories shed light on gender-related patterns of knowing and reasoning; interpersonal, cultural, and emotional influences on cognitive development; and people's methods of approaching complex issues and defending what they believe.

This is the 88th issue of the quarterly journals New Directions for Student Services.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
107
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 27

Caractéristiques

EAN:
9780787948702
Date de parution :
03-12-99
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
185 g

Les avis