•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding and Improving the Language of Fundraising

New Directions for Philanthropic Fundraising, Number 22

Livre broché | Anglais | J-B Pf Single Issue Philanthropic Fundraising | n° 36
44,45 €
+ 88 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The language of fundraising is laden with combative and unsavory terms-suspects, prospects, acquisition, campaign, target. This volume of New Directions for Philanthropic Fundraising challenges fundraisers to be more aware of language and its effect both on the users and the audience. Fundraisers and linguists offer practical analyses of how language is used in fundraising appeals. Chapters provide case studies of writing grant proposals, illuminating how writers shape their language to fit their audience; content analyses of fundraising letters, considering what persuades donors to give; and guidelines for developing successful visual rhetoric for both print and on-line formats.

This is the 22nd issue of the quarterly journal New Directions for Philanthropic Fundraising.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
122
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 36

Caractéristiques

EAN:
9780787948634
Date de parution :
30-07-99
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 232 mm
Poids :
172 g

Les avis