•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding Luxury Fashion

From Emotions to Brand Building

Livre relié | Anglais | Palgrave Advances in Luxury
168,95 €
+ 337 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Offering an original contribution to the field of luxury and fashion studies, this edited collection takes a philosophical perspective, addressing the idea that humans need luxury. From this framework it delves deep into two particular dimensions of luxury, emotions and society, and concludes with cases of brand building in order to illustrate the two dimensions at work. Comparative analysis between countries is brought together with an emphasis on China. Chapters address the ongoing growth in the market, as well as the significant changes in the sector brought about by fast international expansion and an increased focus on ethical supply and sustainability, making the book an insightful read for scholars of fashion business, luxury and branding.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
284
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030256531
Date de parution :
19-11-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
521 g

Les avis