Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes

Nithda Horoszko, David Moskowitz, Howard Moskowitz
Livre relié | Anglais
109,95 €
+ 219 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Women have an affinity with the brand of perfume they wear. People often hold strong emotional connections to different scents, such as their mother's perfume or the body spray they wore as a teen. Despite huge marketing budgets, the launches of established brands often fail, despite extensive marketing research and lavish resources. Why is this?

This text is a first in the field to recognize that fine fragrance cannot be treated as any other product.

With case studies from Jill Sander, Estee Lauder and Dior, this book debunks the classic marketing techniques which often hinder the success of new perfumes. Authored by two leading market researchers, this study analyses the 'five great brands' of the perfume industry and demonstrates how to value perfume lines according to 'brand DNA'.

This ground-breaking book will provide students with all the tools of a successful practitioner in the perfume industry. Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes will prove to be a vital text for any student, specialist or practitioner of luxury marketing looking to understand the fine fragrance market.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
188
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138580787
Date de parution :
27-03-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
390 g

Les avis