•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Value Chain Marketing

A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance

Stephanie Hintze
Livre relié | Anglais | Contributions to Management Science
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well. Treading on relatively unexplored grounds, this book explores the relevance of VCM and comprehends its process; identifies the critical factors for suppliers' marketing success, and compares the performance of VCM trials, using a multi-method design linking case study research and computational modeling.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
259
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319113753
Date de parution :
14-01-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
566 g

Les avis