•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Values-based Service for Sustainable Business

Lessons from IKEA

Bo Edvardsson, Bo Enquist
202,95 €
+ 405 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The role of values in developing and managing service companies has been under researched in the existing literature - until now. This book analyzes a large organization (IKEA) as a basis for values based service for sustainable business.

The authors provide an overview of the history of IKEA and the social and environmental perspectives that have acted as driving forces for creating economic value. They go on to develop values-based service thinking within the areas of service experience, service brand, and service leadership. The book concludes by comparing IKEA to other values-based service companies (such as Starbucks, H&M, and Body Shop); from these reflections, the book presents the key principles for a sustainable, values-based service business.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415458535
Date de parution :
01-12-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
137 mm x 216 mm
Poids :
294 g

Les avis