Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Vie pratique
  4. Art & Culture
  5. Design
  6. Visual Communication Images with Messages 10th Edition

Visual Communication Images with Messages 10th Edition

Paul Martin Lester
Livre broché | Anglais
115,95 €
+ 231 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Visual Communication Images with Messages, 10th Edition offers students, academics, professionals, and consumers of mass communication a way to better see and understand mediated images that persuade, entertain, and educate. By looking at illustrations through six perspectives-personal, historical, technical, ethical, cultural, and critical-there is a better understanding of why many pictures are forgotten and why some are always remembered by those who create and others who appreciate visual messages. Specifically, the chapters devoted to typography, graphic design, data visualizations, cartoons, photography, motion pictures, television, computers, the web, and alternate realities offer detailed reasons why images are important to mass communication through a six-perspective framework. Other chapters detail the general topics of visual cues and their importance in noticing pictures, visual theories that help explain image effects, visual persuasion for commercial and political purposes, visual stereotypes that injure, but others that offer positive examples, and visual analysis in which readers learn how to deconstruct images and appreciate illustrations that are seen in the mass media so their work is more lasting and meaningful.

Key Features of the Tenth Edition - All new chapter opening quotations from creative and thoughtful persons. - More than 80 new photographs to this edition along with QR Codes for easy access to links for additional examples and information. - Updated information and examples include the latest issues concerned with images associated with controversial social media presentations. - A new chapter, "Alternate Realities" concentrates on augmented and virtual realities along with the future promise of augmented glasses as a possible replacement for smartphones when combined with artificial intelligence. - An instructional website that includes a bibliography, glossary, PowerPoint presentations, weblinks, and other goodies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
398
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9798839779709
Date de parution :
06-07-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1274 g

Les avis