En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Jeux
  3. Jeux de société
  4. Vragenkaarten Levendige Liefde

Vragenkaarten Levendige Liefde

Lovers with kids
38,00 €
+ 38 points

Description

"De vragenkaarten zouden standaard bij elke koppel in de kast moeten liggen"

Of je nu op zoek bent naar een gespreksopener, een nieuwe manier om over intimiteit te praten, minder naast elkaar wilt leven, of het gewoon nog eens over iets anders wilt hebben dan de kinderen, deze vragen zijn precies wat je zoekt.

Voer gesprekken die je nog nooit eerder had en wordt verrast door de intieme momenten, die de kaarten teweegbrengen..

100 kaarten met zorgvuldig gekozen vragen, die meer diepgang, verbinding en intimiteit losweken in je relatie.

Psst: de doosjes hebben nu de titel 'levendige liefde-intimiteit' iets discreter om mee te nemen.

Spécifications

Parties prenantes

Marque :
Lovers with kids

Caractéristiques

EAN:
5419980310309
Dimensions :
480 mm x 1120 mm x 980 mm
Poids :
1 g

Les avis