Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships ...Savoir plus
Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors A Wall Street Journal and Businessweek bestseller . Named by Fast ...Savoir plus
The best of Clayton Christensen's seminal work on disruptive innovation, all in one place. No business can afford to ignore the theory of disruptive i...Savoir plus
Essential reading selected from the pages of Harvard Business Review You want the most important ideas on management all in one place. Now you can hav...Savoir plus
In the spring of 2010, Harvard Business School's graduating class asked HBS professor Clay Christensen to address them--but not on how to apply his pr...Savoir plus
A new classic, recommended by leaders and media around the world In this bestselling book, authors Jeff Dyer ( Innovation Capital and The Innovator's ...Savoir plus
Use design thinking for competitive advantage. If you read nothing else on design thinking, read these 10 articles. We've combed through hundreds of H...Savoir plus
An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations....Savoir plus
Every day, individuals take action based on how they believe innovation will change industries. Yet these beliefs are largely based on guesswork and i...Savoir plus
Stop pushing products-and start cultivating relationships with the right customers. If you read nothing else on marketing that delivers competitive ad...Savoir plus
THE BOOK THAT'S REVOLUTIONIZING HEALTH CARE IN AMERICA A groundbreaking prescription for reform-- from a legendary leader in innovation. "Clear, enter...Savoir plus
An introduction to the most enduring ideas on management from Harvard Business Review Change is the one constant in business, and we must adapt or fac...Savoir plus
El dilema de los innovadores presenta una serie de principios para lograr capitalizar el fenómeno de la innovación disruptiva. Estos principios ayudar...Savoir plus
A year's worth of management wisdom, all in one place. We've combed through ideas, insights, and best practices from the past year of Harvard Business...Savoir plus
Clayton M. Christensen, the author of such business classics as The Innovator's Dilemma and the New York Times bestseller How Will You Measure Your Li...Savoir plus
Rethink how your organization creates, delivers, and captures value--or risk becoming irrelevant. If you read nothing else on business model innovatio...Savoir plus
Do you have the right strategy to lead your company into the future? Get more of the management ideas you want, from the authors you trust, with HBR's...Savoir plus
Timeless advice from the pages of Harvard Business Review You want the most important ideas on management all in one place. Now you can have them--in ...Savoir plus
Great companies can fail-not because they do anything wrong, but because they do everything right. Meeting customers' current needs leads firms to rej...Savoir plus
The New York Times bestseller and seminal work on disruption--for every company seeking new growth. Clayton Christensen's bestselling book, The Innova...Savoir plus
Seven bestselling Harvard Business Review collections--in one convenient set. You want the most important ideas on management all in one place. Now yo...Savoir plus
The path to your professional success starts with a critical look in the mirror. If you read nothing else on managing yourself, read these 10 articles...Savoir plus
To innovate profitably, you need more than just creativity. Do you have what it takes? If you read nothing else on inspiring and executing innovation,...Savoir plus