Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
In this report, RAND researchers describe the Partnerships for Social and Emotional Learning Initiative--which is an effort to explore whether and how...Savoir plus
Nationally representative survey results demonstrate how social studies teachers in U.S. public schools promote students' civic learning, teachers' be...Savoir plus
To assess the relationship between New Leaders' Aspiring Principals program and school and student outcomes, this report compares New Leaders principa...Savoir plus
The Intensive Partnerships for Effective Teaching initiative was a multiyear effort to dramatically improve student outcomes by increasing students' a...Savoir plus
This report examines Pittsburgh Public Schools' implementation and outcomes of the Pittsburgh Principal Incentive Program from school years 2007-2008 ...Savoir plus
Louisiana has received recent attention for some of its new education policies and promising early results. This report provides an in-depth descripti...Savoir plus
RAND began conducting a five-year evaluation of the Carnegie Corporation of New York's Opportunity by Design (ObD) high school redesign initiative in ...Savoir plus
The Implementing Standards-Based Accountability (ISBA) study was designed to examine the strategies that states, districts, and schools are using to i...Savoir plus
This report reviews recent evidence on U.S.-based social and emotional learning (SEL) interventions for K-12 students to better inform the use of thes...Savoir plus
Since 2001-2002, standards-based accountability provisions of the No Child Left Behind Act of 2001 have shaped the work of public school teachers and ...Savoir plus
Interpersonal and intrapersonal competencies, such as communication and resilience, are important predictors of success and civic engagement after hig...Savoir plus
New Leaders is a nonprofit organization that partners with school districts to prepare and support principals. This report describes how the New Leade...Savoir plus
To improve the U.S. education system through more-effective classroom teaching, in school year 2009-2010, the Bill and Melinda Gates Foundation announ...Savoir plus
Competency-based education meets students where they are academically, provides students with opportunities for choice, and awards credit for evidence...Savoir plus