•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

118 Theories of Design[ing]

Livre broché | Anglais | Art
63,45 €
+ 126 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Theories normally seek to explain something. 118 Theories of Design[ing] asks us to question those explanations. By focusing on a broad range of somewhat overlooked and undervalued essays, papers, book articles, words, terms, authors and phenomena that swirl around design[ing], the reader is encouraged to read, reflect and question everything.


This original book will appeal to a global market of university faculty heads and deans, museum directors, design educators, design researchers, key design practitioners, publishers, members of the design media, and undergraduate, postgraduate and post-doctoral students of design.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
306
Langue:
Anglais
Collection :
Art

Caractéristiques

EAN:
9781648892424
Date de parution :
17-05-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
412 g

Les avis