•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

2012-2013 National Survey of First-Year Seminars

Exploring High-Impact Practices in the First College Year

Dallin George Young, Jessica M Hopp
Livre broché | Anglais | Research Reports on College Transitions | n° 4
8,95 €
+ 17 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

For a quarter century, the National Resource Center has been examining the prevalence, structure, and administration of first-year seminars on American college campuses. The 2012-2013 administration of the National Survey of First-Year Seminars was expanded to explore the connection between the seminar and other high-impact practices in the first college year, including learning communities, service-learning, common reading programs, undergraduate research, and writing instruction. Findings are disaggregated by institutional characteristics and seminar type so that readers may easily identify the course features with the greatest relevance for their own context.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
134
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9781889271903
Date de parution :
17-03-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
489 g

Les avis