•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Achieving Competencies in Public Service

The Professional Edge: The Professional Edge

James S Bowman, Jonathan P West, Marcia A Beck
Livre relié | Anglais
182,45 €
+ 364 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The new context and character of public service - shifting values, entrepreneurship, information technology, and multi-sector careers - require a 'skills triangle' of technical, ethical, and leadership abilities. This concise and readable work focuses on these three essential skills, and describes what it means to be a consummate professional public servant. Essential reading for both professionals and students, "Achieving Competencies in Public Service: The Professional Edge" sets standards for anyone who conducts the public's business, and links them with performance management, human resource administration, and information technology skills. Filled with original illustrative examples, case studies, and exemplar profiles, the book is an ideal supplement for any introductory course in Public Administration.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780765623478
Date de parution :
15-10-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
162 mm x 238 mm
Poids :
421 g

Les avis