•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace

279,45 €
+ 558 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The key to any marketing strategy is finding a way to reach and appeal to the consumer. In the case of a diverse consumer pool, marketers must strive to direct their promotional efforts to appeal to a global customer base. Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market. Providing innovative solutions for global brands, this publication is ideally designed for use by marketing professionals, executives, students, as well as researchers.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
432
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781466682627
Date de parution :
30-04-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1279 g

Les avis