•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Apple Brand or Product?

An investigation into why consumers of different ages purchase Apple products

Tom Page, Gísli Thorsteinsson
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The research looks at why people purchase certain products and if factors such as age change the way in which brands and products are perceived and bought. This research question will be applied to the American electronics company Apple. Products that will be focused upon are the iPod, iPhone and MacBook. The brand of will be looked at to identify its effects on consumer purchasing, and uncover what it is that motivates potential and current customers to purchase these branded products.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
68
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659879340
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm

Les avis