Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Artist Management

Agility in the Creative and Cultural Industries

Guy Morrow
Livre relié | Anglais | Discovering the Creative Industries
274,95 €
+ 549 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Artists are creative workers who drive growth in the creative and cultural industries. Managing artistic talent is a unique challenge, and this concise book introduces and analyses its key characteristics.

Artist Management: Agility in the Creative and Cultural Industries makes a major contribution to our understanding of the creative and cultural industries, of artistic and managerial creativities, and of social and cultural change in this sector. The book undertakes an extensive exploration of the increasingly pivotal role of artist managers in the creative and cultural industries and argues that agile management strategies are useful in this context. This book provides a comprehensive and accessible account of the artist-artist manager relationship in the twenty-first century. Drawing from research interviews conducted with artist managers and self-managed artists in five cities (New York, London, Toronto, Sydney and Melbourne), this book makes an original contribution to knowledge. Nation-specific case studies are highlighted as a means of illuminating various thematic concerns.

This unique book is a major piece of research and a valuable study aid for both undergraduate and postgraduate students of subjects including arts management, creative and cultural industries studies, arts entrepreneurship, business and management studies and media and communications.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
132
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138697652
Date de parution :
17-04-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
385 g

Les avis