Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

Innovative Approaches

Charles Blankson, Stanley Coffie
Livre broché | Anglais | Routledge Studies in Marketing
56,95 €
+ 113 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Brand management to sustain corporate reputation and customer loyalty is



essential for both multinationals and indigenous fi rms in Africa. This book



provides a practical overview of country branding and positioning activities



in Africa, based on a broad defi nition of base of the pyramid (BoP) marketing,



which includes both goods and services, as well as business-to-business marketing,



corporate branding, and country branding.



The text highlights branding strategies that can be adopted in BoP markets, as



well as marketing mix strategies appropriate for much of the continent. Taking



into account the role of social networks, culture, and religion, the book explores



avenues for developing and building competitive advantage, and how African



countries can leverage country branding as part of the development process.



The book is ideal for researchers, educators and advanced students in



international marketing, management, and brand strategy who are interested in



the unique branding characteristics of the African continent.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367777531
Date de parution :
01-04-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
235 g

Les avis