•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Communication Ethics, Media and Popular Culture

Livre broché | Anglais | Popular Culture and Everyday Life | n° 9
33,95 €
+ 67 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Popular culture provides a daily catalog of cultural attitudes, values, and practices. From television sitcoms to the daily news, from the theater to the sports stadium, we observe embodiments and enactments of character, virtue, honesty, and integrity (or lack thereof) in situations we find understandable, if not familiar. The essays in this volume address popular mediated constructions of ethical and unethical communication in news, sports, advertising, film, television, and the internet. Emphasis is on the consumption of popular culture messages, as well as how auditors make moral sense out of what they read, hear, and observe.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 9

Caractéristiques

EAN:
9780820471198
Date de parution :
28-07-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
160 mm x 230 mm
Poids :
449 g

Les avis