•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consumer Experience of Higher Education

The Rise of Capsule Education

Deirdre McArdle-Clinton
390,45 €
+ 780 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This work examines the philosophy underpinning current higher education provision. Contemporary culture seems to encourage consumers to purchase products where the product is shaped by the provider and the input of the consumer is very limited. Research suggests that students, their perceptions shaped by the educational experience they have undergone, view education as a commodity and require that information be packaged for easy consumption. The purpose of this study is to examine the current situation in education against the backdrop of an emerging trend that sees education as a product and students as consumers or customers. The literature provides a basis to argue that a qualification now is frequently a simulacrum while previously it represented knowledge and competency.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
280
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781847062093
Date de parution :
10-12-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 236 mm
Poids :
566 g

Les avis