•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consumer Satisfaction

Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings

Alessandro Maria Peluso
62,45 €
+ 124 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Consumer satisfaction is one of the most widely investigated topics in marketing research. Yet, despite the huge research efforts invested in this area, what satisfaction really is, how it can be measured and improved, and how it impacts consumer behavior and firm performances remain unclear. This book presents the state-of-the-art in consumer satisfaction research and reports an empirical application of a new model, the Knowledge-Hope Model by Guido (2010), which promises to make a substantial contribution to the field. The application has been structured in two connected studies, following a procedure that is easily implementable by researchers, managers, and practitioners.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
173
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 9999

Caractéristiques

EAN:
9783034306362
Date de parution :
04-08-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 210 mm
Poids :
289 g

Les avis