Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Études ethniques
  7. Creating Spaces of Wellbeing and Belonging for Refugee and Asylum-Seeker Students

Creating Spaces of Wellbeing and Belonging for Refugee and Asylum-Seeker Students

Skills and Strategies for School Leaders

Scott Imig, Maura Sellars, John Fischetti
Livre broché | Anglais
43,45 €
+ 86 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This practical resource for principals and school leaders provides guidance on how to develop schools into places of belonging for all children, especially children of refugee and asylum-seeker backgrounds. It demonstrates the need for school leaders to be informed, reflective individuals and highlights the role that leaders can play in a school culture that provides a safe place and effective educational opportunities for these students. Written in an accessible manner, each chapter includes a summary of theory and vignettes from school leaders that outline approaches, challenges, critical reflections and suggestions for how their experiences can be adapted to other contexts. Principals' voices and experiences from across the globe are included, representing a range of school levels including primary and secondary, large and small enrolments, religious and public, and urban and rural settings. 

This book is intended for use in schools by school principals and aspiring school leaders, and by educational professionals engaged in supporting schools with students with refugee backgrounds.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367548230
Date de parution :
20-08-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
204 g

Les avis