•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Defining Integrated Reading-Into-Writing Constructs

Evidence at the B2-C1 Interface

Sathena Chan
Livre broché | Anglais | English Profile Studies | n° 8
77,95 €
+ 155 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This study investigates both the contextual features of a range of real-life academic writing tasks and reading-into-writing test tasks, and the cognitive processes required to complete the integrated task type successfully. Since its publication, the CEFR has become influential in building a shared understanding of performance levels for foreign language learners but mainly for individual macro skills. A considerable gap remains in the understanding of the integrated reading-into-writing skills, which are so important to the kinds of academic and professional written language use involved at the higher levels of the CEFR.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
238
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 8

Caractéristiques

EAN:
9781108442411
Date de parution :
21-06-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 227 mm
Poids :
340 g

Les avis