•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Developments in Design Research and Practice

Best Papers from 10th Senses and Sensibility 2019: Lost in (G)Localization

Livre broché | Anglais | Springer Design and Innovation | n° 17
210,95 €
+ 421 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The relevance of communication design and the undeniable power of brands.- Reactivation of graphic memory and technical knowledge of the past as factors of industrial competitiveness - The case study of the development of the product "Cento & Vinte" at Confiança's letterpress workshop.- The influence of feminism on the development and branding strategies of fashion brands.- Moving Pictograms.- Design for New Materials and New Manufacturing Technologies.- Biomimetic application potential of Agave sisalana mechanical properties, lightness, resistance strategies, and life cycle for digital fabrication.- From Agricultural Waste to Microbial Growth and (G)Local Resilience.- Should Technology be [just] Delightful.- User Experience of Real and Virtual Products - A Comparison of Perceived Product Qualities.- MASAL: Bridging between two cultures through storytelling with an interactive e-textile toy.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
525
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 17

Caractéristiques

EAN:
9783030865986
Date de parution :
15-01-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
748 g

Les avis