•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Disruptive Procurement

Winning in a Digital World

Michael F Strohmer, Stephen Easton, Martin Eisenhut, Elouise Epstein, Robert Kromoser, Erik R Peterson, Enrico Rizzon
Livre relié | Anglais
63,45 €
+ 126 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Disruptive Procurement is a radical new approach to creating value and innovation by challenging the status quo in the entire product and service line. It requires going far beyond conventional desktop procurement to understand the value the company brings to its customers as well as the value that suppliers bring to the company.

By combining knowledge of these two dimensions, companies become far more flexible and they move closer to disrupting the environment in ways that create value. To move toward Disruptive Procurement, companies need a holistic view and a complete new set of capabilities for staff in marketing, sales, R&D, manufacturing, innovation, and, of course, procurement.

This will only happen if procurement is fully backed by the Chief Executive Officer and companies embrace digital tools that will help make procurement slimmer and smarter.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
122
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030389499
Date de parution :
04-05-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 237 mm
Poids :
453 g

Les avis