•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Evolving With Inclusive Business in Emerging Markets

Managing the New Bottom Line

Rajagopal
Livre broché | Anglais
48,95 €
+ 97 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book discusses the attributes of inclusive business by engaging people (customers and stakeholders) in creating social and customer values and enhancing business growth among customer-centric companies.

Corporate policy and implications of the inclusiveness in businesses on social development constitute the core discussion in this book. Inclusivity concepts and arguments are endorsed by case studies across the developing economies. Philosophy and practices of inclusive business through theoretical foundations, design arguments, and managerial analysis has been discussed across five chapters.

Discussion on the success of inclusive businesses in the context of innovation, technology, and new product development which motivated people-led companies to adapt to agile business modeling and drive co-creation and coevolution initiatives are central to this book.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
202
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781637424032
Date de parution :
07-11-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
276 g

Les avis