Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Foundations of Marketing, 7e

John Fahy, David Jobber
Livre broché | Anglais
67,95 €
+ 135 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Have you wondered how marketers use data and technology to capture relevant information on their target audience? Or how marketers in today's world deal with questions around sustainability, climate change and planned product obsolescence? In its 7th edition, Foundations of Marketing aims to answer these pressing questions. This leading textbook is packed with contemporary examples and case studies that highlight the real-world applications of marketing concepts.





Discover:





. The growing importance of social marketing





. How organisations are leveraging consumer data to make decisions and drive customer retention and conversion levels





. The role of brand communities, peer-to-peer marketing and social influencers





. Both a Managerial and Consumer approach to marketing





Key features:





. Marketing Spotlights highlight the marketing innovations of brands such as Zoom, Rent the Runway, John Lewis and Patagonia.





. Marketing in Action boxes offer modern examples of real marketing campaigns in the UK, Denmark, The Netherlands and internationally.





. Critical Marketing Perspective boxes encourage students to critically reflect on ethical debates and stimulate student discussion and analysis about socially responsible practices.





. End of Chapter Case Studies covering Starbucks, Patek Philipe, Spotify and Depop provides students with an in-depth analysis of companies' marketing strategies. Each case study has dedicated questions to encourage critical thinking.





. Connect® resources such as updated Testbank and Quiz questions, Application Based Activities and assignable Case Studies with associated multiple-choice questions.





John Fahy is Professor of Marketing at the University of Limerick, Ireland





David Jobber is Professor of Marketing at the University of Bradford School of Management, UK





Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781526849007
Date de parution :
15-03-22
Format:
Livre broché
Dimensions :
193 mm x 265 mm
Poids :
807 g

Les avis