Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Framers

Human Advantage in an Age of Technology and Turmoil

Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger, Francis de Véricourt
Livre broché | Anglais
18,95 €
+ 37 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Cukier and his co-authors have a more ambitious project than Kahneman and Harari. They don't want to just point out how powerfully we are influenced by our perspectives and prejudices--our frames. They want to show us that these frames are tools, and that we can optimise their use."
--Forbes

From pandemics to populism, AI to ISIS, wealth inequity to climate change, humanity faces unprecedented challenges that threaten our very existence. The essential tool that will enable humanity to find the best way foward is defined in Framers by internationally renowned authors Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger, and Francis de Véricourt.

To frame is to make a mental model that enables us to make sense of new situations. Frames guide the decisions we make and the results we attain. People have long focused on traits like memory and reasoning, leaving framing all but ignored. But with computers becoming better at some of those cognitive tasks, framing stands out as a critical function--and only humans can do it. This book is the first guide to mastering this human ability.

Illustrating their case with compelling examples and the latest research, authors Cukier, Mayer-Schönberger, and de Véricourt examine:

- Why advice to "think outside the box" is useless
- How Spotify beat Apple by reframing music as an experience
- How the #MeToo twitter hashtag reframed the perception of sexual assault
- The disaster of framing Covid-19 as equivalent to seasonal flu, and how framing it akin to SARS delivered New Zealand from the pandemic

Framers shows how framing is not just a way to improve how we make decisions in the era of algorithms--but why it will be a matter of survival for humanity in a time of societal upheaval and machine prosperity.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780593182611
Date de parution :
10-05-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
116 mm x 220 mm
Poids :
190 g

Les avis