Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Models of initial teacher education in geography: A systematic review.- Intervention research design in the context of professionalizing future geography teachers - Specific potentials of qualitative, quantitative and mixed-methods designs using the example of three empirical studies.- California dreams of global education and environmental literacy: Problems and prospects for the professionalization of geography education.- Tough, but worth the effort: Collaboration for professional development strengthens geography education.- Fostering professionalism for geography in primary schooling.- The potential and reality of geography - Major graduate education for improving primary teachers' professionalism in primary geography education: Focusing on South Korea.- Problems and understanding of professionalization of secondary school geography teachers In China.- The professional development of teachers of geography in England.- The effects of the Bologna Declaration on the initial training of geography teachers: The case of Portugal.- English experience of developing identities of pre-service geography teachers.- Research publications' impact on geography teachers.- South African geography teachers' involvement in self-directed professional development activities in geography education.- The role of pre-service teachers' misconceptions in the geography teacher education.- Between the atlas and the purple crayon - Purple mapping and place-based education in geography teacher-training studies and experience.- GIS education literacy for students of geography education and geography teachers - Developing and evaluating GIS educational programs at Leibniz University of Hanover.- Towards an Augmented Geography Education.- Digital geography education - a collaborative seminar concept about using digital media in geographical educational processes (good practice in geography teacher education).- The Anthropocene's Implications for Professional Ethics in American Geography Education.- Geospatial Technologies for Social Justice: Food Justice Investigations for teachers and youth.- Beginning teachers' evaluation and perceived challenges in using geography fieldwork inquiry in Singapore.- Changes in student teachers' understanding of using tasks through international exchange.- Mentoring school student research as an approach to geography teacher professional development.- The pedagogical practice of pre-service secondary geography teachers: Influences from and beyond the Geography Methodology course.- What do Geography Students Need to Learn to Become Professional Teachers?.- Pedagogical reasoning: A window into the professional knowledge of geography teaching.- New challenges and opportunities to geography teacher education - Inspiration geography.- Conclusion.