•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Bryan Christiansen, Salih Yildiz, Emel Yildiz
Livre relié | Anglais
454,45 €
+ 908 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore making different marketing efforts a requirement for long-term success. The Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism provides readers with an understanding of the importance of marketing products and services across different cultures and languages in an era of high global competition. Intensified globalization, shifting demographics, and rapid innovations in technology and productivity solidify this publication's importance to scholar-practitioners, business executives, and undergraduate/graduate students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
492
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781466662209
Date de parution :
30-06-14
Format:
Livre relié
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1415 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.