Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
158,95 €
+ 317 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The classic Harvard Business Review articles every manager and aspiring leader should read--and share with their teams--from such bestselling Harvard Business Review authors as Peter Drucker, Clayton Christensen, John Kotter, Daniel Goleman, Jim Collins, Gary Hamel, W. Chan Kim, Renee Mauborgne, and many more. Each compact book represents the most important ideas on management, leadership, and life. Build your professional library and advance your career with these 16 timeless business classics.

The HBR Classics Boxed Set includes: Peter Drucker's bestselling Managing Oneself, What Makes an Effective Executive, and The Theory of the Business; Clayton Christensen's inspiring How Will You Measure Your Life?; Daniel Goleman's articles on emotional intelligence--Leadership That Gets Results and What Makes a Leader?; author of Good to Great Jim Collins's Turning Goals into Results; W. Chan Kim and Renee Mauborgne's Blue Ocean Leadership and Red Ocean Traps; John Kotter's Managing Your Boss; Jon Katzenbach and Douglas Smith's The Discipline of Teams; Gary Hamel and C.K. Prahalad's Strategic Intent; William A. Sahlman's How to Write a Great Business Plan; Chris Argyris's Teaching Smart People How to Learn; Theodore Levitt's Marketing Myopia; Joseph B. Pine's Do You Want to Keep Your Customers Forever?.

The Harvard Business Review Classics series offers you the opportunity to make seminal Harvard Business Review articles a part of your permanent management library. Each highly readable volume contains a groundbreaking idea that continues to shape best practices and inspire countless managers around the world--and will have a direct impact on you today and for years to come.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
1280
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781633693128
Date de parution :
24-10-17
Format:
Livre
Dimensions :
107 mm x 165 mm
Poids :
1133 g

Les avis