•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II

Csr and Person-Centred Care

Livre broché | Anglais | Humanism in Business
168,95 €
+ 337 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

​This book, the second of two volumes, uses a framework of philosophical anthropology, and the concepts of humanistic leadership and humanistic management, to explore the value of work in the hospitality and tourism industry. It presents robust theoretical and practical implications for professionalism and excellence at work.

Following on the first volume's focus on the personal dimension of hospitality, this volume explores hospitality from a viewpoint that goes beyond the individual, first situating hospitality within culture, then engaging its internal and external customers and finally integrating issues like vulnerability, sustainability, social responsibility, and industry resilience in the face of the pandemic.

These volumes will be of use to academics and practitioners in the fields of hospitality and tourism management, humanistic and transformational leadership, corporate social responsibility, human resource management, customer service, and workplace spirituality.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030955878
Date de parution :
19-05-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
444 g

Les avis