•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Recherche & Développement
  7. International Business Realisms: Globalizing Locally Responsive and Internationally Connected Business Disciplines

International Business Realisms: Globalizing Locally Responsive and Internationally Connected Business Disciplines

65,95 €
+ 131 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

International Business (IB) is a complex and interdisciplinary field. It encompasses regular currency and political risks alongside fundamental uncertainties and variations in international development, collaboration, social values, and shared objectives. As globalization expands our markets across national boundaries, institutional innovation and experimentation is essential for countries to brand their products globally and develop internationally acclaimed products. The contributors of International Business Realisms analyze instances of interdisciplinary marketing and branding for the global market place and distill practical implications for effective international and domestic marketing.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
108
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781349478576
Date de parution :
26-07-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
154 g

Les avis