•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Perspectives on Knowledge and Quality

Implications for Innovation in Teacher Education Policy and Practice

Livre broché | Anglais | Reinventing Teacher Education
67,95 €
+ 135 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Drawing together an international author team from Australia, Finland, France, Germany, Norway, Sweden and the UK, this book examines how we might democratize and open up access to 'knowledge of the powerful' for all. This book moves beyond the narrow knowledge vs skills debate of the 20th century to interrogate the epistemic quality of education in schools, and is a valuable resource for reflecting on the design and implementation of teacher education. Based on a range of national studies by the Knowledge and Quality across School Subjects and Teacher Education network (KOSS), funded by the Swedish Research Council (2019-22), the chapters explore teachers' powerful professional knowledge and the implications this has for innovation in teacher education, policy and practice in educational settings.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781350226784
Date de parution :
24-08-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
390 g

Les avis